Alla inlägg den 14 november 2008

Av Jessica - 14 november 2008 22:00

Jaa..då har man jobbat hela 4 timmar!! =)


Har gått otroligt fort..men har varit ganska glad å energisk så då har det som gått mkt lättare!! =)


Kan knappt förstå att jag ska åka ner på 3 dagar!!! =D

Så har pratat med jobbet idag å fixat ledigt nästa vecka å så skulle annika kolla upp hur tjänstledigheten blir för mig..för vill ju inte säga upp mig för jag vill ju ha kvar jobbet om nu allt inte skulle gå enligt planerna!!Men Annika trodde inte det var nå problem om jag åker i januari eller ngn vecka senare!! =D


Men men..ska hem nu å se lite tv å sen nanna sova!!Är hos mamma för mitt internet vill inte fungera...Blää..... :(

Av Jessica - 14 november 2008 14:18

Så igår då..hann städa å dona en del innan jag pkte å jobbade..å tiden på jobbet gick så fort när man bara jobbade 5 timmar!! =)


Sen ringde jag till Lisen =) å hon var väldigt stressad å bad mig ringa upp på imorgon.. =)


Sen resten av kvällen så tog jag det bara lugnt å såg på Criminal Minds å surrade med en massa folk!! =)

Somnade väl inte förrens fram mot 1 ngn efter mkt tänkande fram å tillbaka!

Sen ringde klockan kvart över 8 på morgon..trött!!!Gjorde mig iordning å fick i mig en halv banan å ett glas juice..Sen kom stunden då jag skulle ringa tillbaka till Lisen..Vi pratade en stund om jobbet å lite annat å bestämde att jag skulle komma ner så fort som möjligt för det är fler som har sökt jobbet..Så det var bara att ringa Frida G som kommer vara där nästa vecka å jobba extra för dom är en kort..å hon i sin tur bad mig ringa till maine å fixa flygbiljetter..å sen ringde nex upp å så bokade jag flyg dit å hem..


Så på måndag så åker jag ner för att provjobba hos Lisen å Peder!!!!! =D

Förstå vilken jävla möjlighet!!!!! =) Jag e helt tossig!! =) Å det roliga är att jag kommer gå som elev/praktikant där om jag får jobbet!! =) =) =) =)


Men jag måste ju berätta om idag oxå..har hoppat "Plutten" för första gången å han va så duktig!!! =) Hoppade ganska lågt men det var ju första gången på typ 5 månader!!Men han skötte sig galant!!Får väl se om det inte är för dyrt att skicka honom så kanske jag han får komma ner å bo i en månad eller nå!! =)


Men men..har massa å fixa nu innan jag ska åka å jobba i nga timmar!!!


Tjao :D

Ovido - Quiz & Flashcards