Direktlänk till inlägg 14 november 2008

SÅ GLAD!!!!! =)

Av Jessica - 14 november 2008 14:18

Så igår då..hann städa å dona en del innan jag pkte å jobbade..å tiden på jobbet gick så fort när man bara jobbade 5 timmar!! =)


Sen ringde jag till Lisen =) å hon var väldigt stressad å bad mig ringa upp på imorgon.. =)


Sen resten av kvällen så tog jag det bara lugnt å såg på Criminal Minds å surrade med en massa folk!! =)

Somnade väl inte förrens fram mot 1 ngn efter mkt tänkande fram å tillbaka!

Sen ringde klockan kvart över 8 på morgon..trött!!!Gjorde mig iordning å fick i mig en halv banan å ett glas juice..Sen kom stunden då jag skulle ringa tillbaka till Lisen..Vi pratade en stund om jobbet å lite annat å bestämde att jag skulle komma ner så fort som möjligt för det är fler som har sökt jobbet..Så det var bara att ringa Frida G som kommer vara där nästa vecka å jobba extra för dom är en kort..å hon i sin tur bad mig ringa till maine å fixa flygbiljetter..å sen ringde nex upp å så bokade jag flyg dit å hem..


Så på måndag så åker jag ner för att provjobba hos Lisen å Peder!!!!! =D

Förstå vilken jävla möjlighet!!!!! =) Jag e helt tossig!! =) Å det roliga är att jag kommer gå som elev/praktikant där om jag får jobbet!! =) =) =) =)


Men jag måste ju berätta om idag oxå..har hoppat "Plutten" för första gången å han va så duktig!!! =) Hoppade ganska lågt men det var ju första gången på typ 5 månader!!Men han skötte sig galant!!Får väl se om det inte är för dyrt att skicka honom så kanske jag han får komma ner å bo i en månad eller nå!! =)


Men men..har massa å fixa nu innan jag ska åka å jobba i nga timmar!!!


Tjao :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards