Alla inlägg den 10 november 2008

F*N

Av Jessica - 10 november 2008 22:37

Jäkla skit!!!!!Hade skrivit en jäkla mssa åsså la datorn av!!Åhh va less jag e på sånt!!


Orkar inte skriva allt så ni får en snabbrevy av helgen..Jobb hela helgen..å på fredagskvällen blev det bishop en sväng med frida!! å på lördag efter jobbet skulle jag ha farit till madde å sett "sex and the city" men jag mådde så dåligt så jag fick ligga kvar hemma i soffan å må skit!!! Blää...jävla mag-katarr som kommit tillbaka!!Gick å la mig strax efter 10 å sov nästan 12 timmar!! =) det var riktigt skönt!! =) Sen jobb hela söndagen.

Å har även jobbat hela dagen idag!!


Å så kanske jag drar från lule snart..ska ringa å höra om jobbet imorgon!! =) Skulle vara så super skoj!!! =) Å drömmen som jag haft så länge skulle bli sann!! =) Men då är det så himla mkt som måste fixas innan..hmm..undrar hur det ska gå till..men förhoppningsvis så löser sig allt!! :D


Men men..ska äta en macka å sen sängen!!Ska å ta hand om mina prinsessor i sävast imorgon förmiddag å sen blir det städning här hemma!!Minder roligt dock men det måste ju göras... :(


Tjao bella =)

Ovido - Quiz & Flashcards