Alla inlägg den 5 november 2008

Av Jessica - 5 november 2008 23:14

faaaaaaaaaannn!!!!!Nu har jag råkat radera det jag skrivit 2 ggr för min muspekare tjaffsar nå otroligt!!!!SSSÅÅÅ less!!!!!!!


Men det har varit en seg dag på utbildningen!!En utav ledarna är svår att lyssna på..det går som inte in i huvudet!!!!!Hemskt!!Sen blev det lunch me Skrållan på max!! Halv gott...


Sen efter vi avslutat dagen så for jag till stallet!!Tog hand om Plutten!!Det gick bra!! =) Han blir bättre å bättre!!!Men det verkar varar en häst som behöver ridas varje dag!!!Men ska hoppa honom nästa helg!!Ska bli skoj!Skulle egentligen hoppa på lördag men jag slutar så sent å hon jobbar natt så vi hann inte då!!


Sen blev det hoppträning på Panama för linda!! =) Det va skönt!!Det var bara jag,sara å martina!!Hoppade darlingen på hack!!Trodde det skull gå åt skogen men det gick riktigt bra!!Är sååå nöjd med både mig själv å hästen!!!!Hon var riktigt fin!!! :D Ska nog om jag får..fortsätta hoppa på hack!! =)


Men men..ska hoppa in i duschen å sen blir det nanna sova!!Ska upp kvart över 7!!


Go Natt

Ovido - Quiz & Flashcards