Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Oj...länge sedan!!

Av Jessica - 25 november 2008 22:13

ojojoj..det va verkligen länge sedan jag har skrivit här!! Haha.. =)


Men har inte riktigt haft ork..Men ska berätta om min vecka i Grevlunda så fort jag har tid för det är ganska mkt att berätta!! =)


Men sen jag kom hem så har jag bara jobbat!!Jobbade hela helgen å hela dagen igår..Å idag så kom mina löner!!Så skönt!! =D Så jag å mamma for in till stan å shoppa lite..så var vi på lindex å jag stod i kassan å skulle betala lite underkläder som jag skulle köpa å märker då att jag inte har mitt kort på mig utan jag har glömt det i arbetsbyxorna på jobbet...blä...men fick lägga undan till imorgon!!Sen gick vi å åt på M & P..Såå gott det är!!! =)

Sen gick vi på gina å där hittade jag en tunika,en kofta å en halsduk!!Jätte fina alla tre å även väldigt billigt!!! =) Sen har vi öven sprungit i alla sko-affärer för att försöka hitta ett par vinterskor till mig!!Hittade då på den sista(Din Sko)..som mamma som...dom va inte snygga alls men dom var jävligt coola!!! =) Så har lagt undan allt så ska jag hämta dom imorgon!! :D


Sen blev det maxi å handlade lite..var tvungen att köpa ett par vanliga skor för mina som jag har nu är typ trasiga för det kommer in vatten hela tiden...så hittade ett par för 199 men jag tyckte det var lite mkt..så snål som jag e..men mamma övertygade mig om att det var billigt å jag gick me på de..å så går vi till kassan å ska betala å då visar det sig att det var halva halva halva rea priset så betalade endast 24.88 kronor för dom..hahahaha!! =D Så gick in å köpte ett annat par som jag inte tyckte sådär jätte mkt om men om dom var så billiga så okey då..å dom kostade bara 18 kronor!!HAHAHA =) Så har som fyndat idag!! Ganska nöjd med dagen!! =)


 Sen vart de då jobb men det gick ganska bra!!Var mkt folk!!


Å imorgon så blir det tidigt..ska fara å rida Plutten på morgon!!Så bussen går 06.19 till stallet!!Å Erika ska följa med!!Snälla du!! =) Ska ju täva honom i dressyr på lördag(klubbis) så hon ska hjälpa mig med programmet!!!Har faktiskt lärt mig programmet men måste träna det med hästen oxå!! =)Å på torsdag ska vi hoppa för linda!! Skoj skoj!! =)


Sen efter stallet imorgon blir det massa tvätt..dom ville ha mig å jobba men jag var tvungen att vara hemma å städa å tvätta..å sen har jag ju hoppträning på kvällen!!


Men men..måste gå å sova nu så jag hinner sova lite!! =)

Haha..nu vart det ju ett långt inlägg ändå..men men..


Kram på er!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards