Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Snö =)

Av Jessica - 13 november 2008 10:59

Har det kommit inatt!! =) Det är som mysigt med snö!! =) Bara det inte blir sådär jätte kallt!!! Så det hade varit riktigt skönt med en promenad i sköna vädret men det lär jag nog inte hinna... :(


För igår vart jag så seg så jag hann inte städa klart så måste göra det idag innan jobb..så ska ta en runda till med dammsugaren å sen skura av!! =)


Jobbar idag ett skönt pass!! 14.30-19.30 =) Har typ aldrig haft så här korta pass..men nu när vi börjat med de nya schemat så har det blivit en del ändringar!!Ganska skönt faktiskt!! =)


Å igår så vart det stall för hela slanten!!Hade först Plutten så var i stallet halv 5 å gjorde ordning allt..kände ingen stress för kalla var inte bokat förrens 6 på halva banan å 7 på hela så jag hade gott om tid..å så tänkte jag gå in å boka ridhuset till fredag morgon eftersom vi ska hoppa då å ser jag 11 hästar å ponnyer fara runt i ridhuset å ingen verkade ha koll på vars dom red..det var väl ngn enstaka som hade lite koll..men ändå..å jag tänkte inte gå in dit med en häst som jag ibland inte kan styra å som kan bli otroligt rädd för hörnen å helt plötsligt bara kasta sig från dom å så kanske vi hamnar på en stackars liten ponny...så nej nej..ringde till Elli för att höra hur han hade gått som senaste dagarna å han hade ändå gått hårt så hon får rida idag istället å så hopp imorgon!! =)


Sen på kvällen efter mkt väntande så hade vi hopp-lektion me linda..Jag hade darling!! =) På hackamore! Det gick bra till slut efter mkt kämpande!Riktigt roliga övningar faktiskt!!Å så lite utmaning oxå!! =)

Jag å Panama fick kämpa en hel del dör att klara en utav övningarna men till slut så klickade det till!!Å det va så roligt!! =)


Men men..måste börja mitt städande nu så jag hinner innan jobbet..måste gå förbi lulebo oxå för att betämma vilket golv jag ska ha i sovrummet!!För kom på att om jag ska ha den färgen som jag beställt så kan jag inte ha oranget golv!!Så det måste bytas!! =)


Ha de bra!! =) För det har jag!! =)


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards