Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Dag 1 av utbildningen..

Av Jessica - 4 november 2008 21:53

......är avklarad.Har varit mkt prat å grupparbete!!Inte alls lika rolig kurs som tidigare gånger!!hamnade i en grupp idag som inte är särskilt pratsam...å jag är inte heller det när jag inte har koll på det vi pratar om!!Men när jag väl har koll så pratar jag men ändå!!!Å dessutom är ledarna inte så där jätte roliga...iaf inte en utav dom!!!!! Boooring!!! =(


Så det blev en lång dag!!slutade klockan 5 å klockan 6 skulle vi äta middag på waldorf..så hann inte åka hem..vilket jag hade velat göra för att frescha upp mig lite..men men..så vad skulle jag göra i en timme..ides inte gå runt på stan så jag ringde bettan å kollade om hon jobbade å det gjorde hon!! =) Så gick över till bishop å fick mig en cola å så blev det en massa surrande!!Vi hinner ju som aldrig träffar typ som vi lovar att vi måste bli bättre på varje gång..men vi båda är ju rätt upptagna så...


Sen skulle eva ut till storheden för att kolla nå åt hennes dotter så hakade på till maxi å köpte skrivpapper som jag så smart glömt tidigare!!å så blev det lite annat smått!


Har nu fixat å donat lite med skrivaren å fixat lite med kort!! =) Skoj skoj!! =)


Ska försöka komma i säng i tid idag så man orkar med morgondagen!!!Kommer bli en lång sådan då!!


Men men..ska äta en macka å sen sängen!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards