Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Helt okey helg!!

Av Jessica - 2 november 2008 22:20

Måste jag faktiskt säga!! =)


I fredags så blev det först jobb..men var helt död när klockan ringde!!!Jobbade i 9 timmar..körigt!!!FY F*N va folk det var!!!Så sjukt mkt!!!!!Det var länge sedan vi hade sånna köer å ändå så var alla kassor öppna!!Hel sjukt!!!Var ganska seg i slutet av passet!!

Sen kom Krille(Skrållans papps) å hämtade mig på jobbet!!For till sävastnäs å åt riktigt god middag!!Mmmm =) sen blev det ut till stallet å fixa alla saker som skulle me till träningarna!Så packade skåpet å smorde nga av sakerna som användst under veckan..Sen skynda sig in för att se Idol!! tycker det finns nga riktigt duktiga den här säsongen!!!Fast vissa kan ju lämna!!!!Men Alice är helt klart min favorit!!! =) Var helt galet nervös när hon hängde halvt löst!!!! Sen blev det lite mer tv-tittande för att gå sova vid 11..var som sagt ganska slut efter den köriga dagen!!!


På lördagen ringde telefon klockan 7 så gick upp å gav hästarna lite mat å sen in å få i sig lite frukost!!Sen var det jane-träning för hela slanten!!Dom var duktiga!!! =)

Sen fick vi stressa hem för jag skulle å jobba!!Träningen sluta strax före 12 å vi kom från brk vid halv ett.. å jag började jobba halv 2!! =) Men jag hann!!Men Agneta fick skjutsa mig!


Jobbade sen till kvart i 9 å snbb-handlade lite smått å gott å sen blev det hem å så kom cissi,fia å madde å det blev en massa surrande å lite annat!!Jag fick i mig NÄSTAN en hel cider!! =) Haha...skumt de där alltså!!! Men när klockan var ca halv tolv så kändes det som jag skulle somna så vi for hem å madde å cissi var kvar en stund..madde gjorde sig dock redo för att gå ut på krogen...ojojoj..hon lånade lite kläder av mig å sen begav dom sig vid kvart över tolv!!Gick å la mig på en gång å somna nog innan jag ens lagt huvudet på kudden!! ;)


Sen ringde telefonen igen halv 8 å då var det bara att åka ut till sävastnäs för jane-träning igen!! =) Fixade å gjorde klara hästarna för avfärd..det gick bra idag oxå!!!Främst Klara!!Hon var så duktig!!! =) Pian var bara galen som vanligt!!!!

Sen blev det max-mat å så for vi hem!! Skulle sen fara till stallet å ta hand om Plutten men ringde å pratade me Elli å sa att jag inte orkade efter denna tunga helg så han fick vila men ska dit imorgon efter lunch å rida ett hårt dressyrpass!!!Så lill-skötaren skulle fixa allt!!Skönt!!Så det blev att fara hem å lägga sig i soffan å bara ta det lugnt!! =)


Så kvällen har bestått av massa repriser å annat skoj!! =)


Såg oxå på Ensam Mamma Söker!! Guu va härligt det skulle vara att ha någon härlig kille vid sin sida!!!vissa stunder iaf!!Men som det är just nu i mitt liv så har jag varken ork eller tid!!Har ju knappt tid till mig själv så skulle det finnas tid till ngn annan som vill ha en del av min tid..???Det undrar jag..Men när den väl kommer så gör den det å då får vi väl se vad som händer..Men som det är just nu så mår jag väldigt bra å allting flyter på!! =)


Men nu måste jag nanna sova..ska till den elaka tandläkarn imorgon......huvva!!!! :( 


Nää..nu dags att sova!!Trevlig läsning!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards