Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Helgen är på G !! =)

Av Jessica - 18 december 2008 22:46

fast vet kanske inte om det är så jätte bra med tanke på att jag ska jobba hela helgen å det kommer vara så ruskigt mkt me folk!!Men hellre det an att det är dött!!


Å så kommer ju Kim hem imorgon å Carro på lördag å Oskar på söndag!! =)

Så jag får tänka på det!! =)


Å igår var det ju avslutning me hopp-specen..satt å fika en stund innan!Erika hade bakat en jättegod kaka!!! =)

Å kom på i sista stund inte hade köpt ngt åt Linda....Så jag tog å for in till stan å sprang runt som ett yrväder å försökte hitta ngt..till slut hitta jag å hon var jätte nöjd med det så det va bra!! =)


Innan det så var jag å fika/åt me Erika på kulturens hus..Mysigt!! =)

Sen drog jag mig till Sara (den invalida kärringen,Haha ;) ) å vi satt å snacka en massa om allt mellan himmel å jord!Sen kom hennes far å hämta oss å skjutsade oss till stallet!

Sen var det hoppning!!Å jag hoppade Scorpan.Vi hoppade en lång bana med kombination.Å det gick riktigt bra!!!! =) Är jätte nöjd me min ridning å allt som hör till å scorpan skötte sig utmärkt! =) Fick beröm från flera håll så det var skoj att höra!! =) Så det var en bra avslutning på terminen!!


Å imorse ringde klockan alldeles för tidigt..men jag å ellinor skulle fara till stallet å hon skulle hoppa plutten!!Så vi var väl där till halv 20 eller nå..gick bra för henne!!!Fick så å skrika lite men det är skoj!!Vi kom fram till att vi har ganska lika ridsätt!! =)


Sen blev det hem å ta sig en John Blund en stund..sen kom mamma å syrran å så har vi hållt på å stöka å böka fram å tillbaka i lgh..å även möblerat om i v-rummet!! =) E ganska nöjd!! =) Har även tvättat en himla massa kläder å mattor å handdukar å annat stök!!Så känner mig ganska trött nu!!


Har även pratat me Kim i över 1 timme... =) Sötnosen min!!! =)


Men men..ska få i mig nå litet å äta nu å sen börja bege mig mot sängen!!


Tjao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards