Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Jessica - 30 juni 2008 21:31

Somnade i soffan igår kväll..skönt..första gången ngnsin!! =) Har inte vågat det tidigare när jag haft så gammal tv,men nu har jag ju en mkt bättre tv så då känns det lite lugnare!! =) Vaknade vid 4 å gick å la mig i sängen.vaknade sen vid 11 å steg upp å låg å lata mig i soffan i nga timmar!! =) Sånt får man ju som göra när man har semester som jag!! :D


Sen vid 4 så begav jag mig till stan..träffade på en kompis som bjöd mig på fest nästa helg å det blir ju perfekt när det är sista dagarna innan sem. är slut!! =) Så det blir förhoppningsvis skoj! =)


Tog sen bussen ut till LRK.Träffade lite stalltjejor å andra.Hälsade på en fin häst!!! ;) Såg lite hoppning å litee annat!!

Fick sen skjuts av Isabelle till golfängen.Promenerade därifrån å hem. Ganska duktigt!!Fick sällskap av Erika i telefon!!Tack tack =)


Å nu sitter jag här hemma å tänker slappa resten av kvällen!!Ska till boden å rida hästarna imorgon!!Hoppas Klocks är bra i benet då!!


Hörs å Syns

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards