Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Jessica - 29 juni 2008 22:26

Jaa..Jobbade ju natt igår på Grace..Ganska halvtråkigt under kvällen men sen...då ska ni veta att då hände det grejer!! :P Orkar inte dra hela historien för det pågick säkert i 45 min men men..men det hela gick ut på att en tjej skulle hämt ut jackan men tappat bort lappen..(ovanligt va?) men iaf..vi lämnar ju inte ut den då om dom inte kan ge riktigt bra signalement eller legg..men iaf..han stod ju å skrek på mig att jag inte alls hörde hemma i branschen å att jag bara var en lite skitunge typ me andra ord!Sen ville han då prata me chefen så jag hämtade henne å sen fick hon stå å försöka prata vett i honom..vilket inte funka för han var en står idiot!!!men iaf..efter ca 1 timme gick dom utan jacka med en massa hotningar i högsta hugg.. :P Måste säga att jag hade ganska roligt åt det!!! :P


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Så va har hänt idag då??


Vaknade strax innan 12,å då var det bara att göra sig iordning för arr fara till stallet i boden.Pratade lite me Agnetha å så rida.Det var första gången nu på 3 veckor som fom blivit ridna!!Så dom har har lixom fått lite sommarlov! :) Klockan kändes inte helt 100 i kroppen så det blev inte mkt där..men Pian var jätte fin!!! =) Sen for vi iväg å filmade lill-Emil.å sen hem..

Har varit å käkat på Marco Polo med mor..Riktigt gott faktiskt!! =)


Å nu sitter jag här vid tv/datorn å slöar..Ska till Lrk imorgon å prata!!Ska bli spännande! =)


Men men..nu får det räcka för idag!!

På återseende!!Ha de

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards